Over Again-Kapitel 7

publicerat i Over Again;
Senaste:
"He was yelling at the fans outside and now I don't know really where he went." Svarar hon och lägger en hårskinga bakom mitt öra. "You know what?" Säger mamma och reser sig upp från sängen.
"What?"
"You and I are going to.." Hon blir avbryten av att hennes mobil ringer. "Hold on I'll be right back." Säger hon och ler. Jag sätter mig upp i sängen och trycker upp twitter.
I love you guys! Thanks for being there for me @onedirection and I love you too my beautiful prince @ZaynMalik xxx
Dörren öppnas och in kommer mamma med tårfyllda ögon.
"What's wrong?" Frågar jag oroligt.
"It's your dad and Alysson..."
"What's wrong with them?"
"Car accident." Säger mamma och bryter ihop.

"What?! How?!" Frågar jag och sätter mig ner bredvid mamma.
"Your dad. He lost the controll over the car and crashed into another car."
"Is he and Alysson going to be okay?"
"I don't know. I am on my way to the hospital now but you are going to stay here and get some rest."
"No I wanna go with you."
"No please I don't want to have a discussion about this. I will call you when they tell me how they are doing. Trust me." Svarar hon och går fram till dörren.
"Fine. I'll see you later and call me as fast as you know." Säger jag och sätter mig ner i sängen och trycker upp twitter på mobilen. Som en vana som jag har så trycker jag upp mina mentions och ser då dom två tjejerna jag hjälpt skrivit till mig. 
 
I'm so sorry girls for forgetting to tweet you. I hope you had a wonderfull time at the concert! :) Lots of love! xx
@Chelseythe1 & @1Dloverforlife 
 
Jag lägger ner mobilen på sängen och går fram till resväskan där jag plockar fram min dagbok.
"Hello! Sorry I have forgot about you my diary. Anyways I love it here in America. The people here are so nice. I miss you grandpa I really do. Sometimes I talk to myself and I swear I can hear your voice. I can hear you answer my questions. I know that migh sound weird but that is the truth. Anyways now I am going to the store and buy some cookies and nutella. XoXo Leigh♥"
Jag lägger ner dagboken under min kudde och reser mig upp. Jag tar på mig mjukisbyxor och en vit stickad tröja över och går sedan ut.
1 vecka senare:
"What are you doing?" Frågar Zayn och lägger sig ner bredvid mig i sängen.
"Talking with Alysson." Svarar jag.
"Is she okay?"
"Yeah. She is feeling allot better now." Säger jag och lägger ner mobilen på nattduskbordet.
"That's great." 
"Yeah. So are you excited for the night today?"
"Yeah it is going to be fun. Can't wait to see the crowd. And you are coming with us." Säger han och hoppar upp från sängen och klär på sig. Jag ligger redan helt klar i sängen och kollar på klockan. 14.54. Snart måste vi åka iväg till arenan. 
"So Pittsburgh tonight right?" Frågar jag och svarar samtidigt på ett sms.
"Yeah that's right." Svarar han och drar på sig luvan och knyter på sig sina skor. "Now we can go." Säger han och drar upp mig från sängen. Han kysser mig snabbt och vi går sedan ut och tar hissen ner till lobbyn där killarna står och väntar på oss.
"Finally. And wow you are looking good Leigh." Säger Niall och kramar om mig. 
"Thank you." Svarar jag och ler. Vi får vakter omkring oss och går ut till bilen och åker iväg till arenan. 

Kort kapitel och ni får ha väntat länge ja jag vet. Men här har ni det och nu när skolan har börjat så vet jag inte hur uppdateringen kommer se ut. Kan finnas felstavningar men försök ignorera det. 
Hope you liked it! x
 
 

Kommentera inlägget här :