Over Again-Kapitel 6

publicerat i Over Again;
Senaste:
En dag senare:
"Why can't the paparazzis leave us alone?" Frågar jag och tar min påse av kassörskan. 
"Because we just came out as a couple and now they want a picture of us so they can write something good in the news paper." Säger Zayn och lägger armen omkring min midja. "But I have a idea. Come on let's go." Säger han och vi går ut. Han tar upp sin jacka och lägger den över mitt hår. Jag ler stort och vi går ut och möts utav blixtar från kamerorna. Fansen skriker som vanligt och vill ta kort med Zayn. 
"I love you." Säger Zayn och kysser mig lätt på pannan. Vi går fram till bilen och sätter oss och åker tillbaks till hotellet.

3 veckor senare:
Veckorna går så himla snabbt när man är borta. Vi har snart varit borta i en hel månad. Jag och Zayn kan nu inte gå någonstans utan en vakt med oss. Mamma har berättat att jag har en pappa som bor i USA och även en syster som jag aldrig träffat. Pappa bor i Michigan med min syster Alysson som hon heter. Jag och Zayn åkte dit under hans lediga dag och dom var faktiskt riktigt trevliga. Pappa blev öveveraskad när jag berättade att jag var Leigh-Anne. Hans ögon vart alldeles vattniga och han ofamnade mig i en varm kram. Min syster Alyson som är 16 år är tydligen ett stort One Direction fan så det blev en chock för henne när hon fick syn på Zayn. Harry och jag har även gått ut och gått runt i olika parker och bara pratat. Allting är så underbart här i Amerika. Men om man bortser från hat jag får på twitter och fans som skriker elaka saker till mig när jag är ute och går ensam så mår jag nog helt okej. 
"Leigh?" Jag vaknar upp ur mitt tänkande och kollar upp på Harry som sitter ner på en fotölj mittemot mig.
"What did you say?" Frågar jag och sätter mig upp.
"I asked you if you wanted to do something."
"Like?"
"I don't know just hang out. Go out shopping or something."
"Shopping sounds like a great idea." Säger jag och tar upp min mobil och plånbok. "Let's go then!" Säger jag och drar upp Harry från soffan. 
"First I have to tell Paul that we are leaving and than we can go." Jag följer med han till Pauls rum och väntar utanför. Jag ser Zayn komma gåendes mot mig med en väska i ena handen.
"Hi." Säger jag glatt och vinkar till Zayn som vinkar tillbaks.
"Where are you going?" Frågar han och pussar mig och kramar sedan om mig.
"Out shopping with Harry." Svarar jag med ett leende och just i den sekunden kommer Harry ut.
"Hi Zayn." Säger Harry glatt. 
"Hi Harold." Svarar han och ler. "Anyways I'll see you two later." Säger Zayn och pussar mig igen. Jag och Harry tar hissen ner till lobbyn och som vanligt så är det fullt med fans och väntar på killarna. Harry tar tag i min hand och öppnar upp dörren och vi går ut. Utan någon vakt runt om oss. Smarta. Fansen blir som galna och jag släpper taget om Harrys hand och tar tag i hans skjorta istället. Vi går in till taxin som väntar på oss och åker iväg till närmsta gallerian där vi kommer spendera ett ex antal timmar och slösa en hel del pengar.
Senare vid hotellet:
"Finally here." Säger jag och går ut ur taxin. "HOE!" Skriker ett fan och kastar en sten mot mig. Jag kollar chockat uppåt och läser en skylt som en håller upp i luften. "Leave Zayn alone you stupid hoe! NO ONE LIKES YOU!" Jag känner en klump i halsen och vänder mig om och kollar på Harry som ser arg ut. "You're ugly! Leave Zayn! He deserves someone better than you!" Skriker några andra. Jag torkar snabbt undan en tår som rinner nerför kinden. 
"Leave her alone!" Säger Harry argt och högt. Han tar tag i min hand och vi springer in till hotellet där jag bryter ihop totalt. "Don't listen to them Leigh." Säger Harry och kramar om mig. 
"Hey guys." Jag känner igen rösten och vänder mig om. Där står Louis och går från glad till bekymrad. "What's wrong?" Frågar han och drar in mig i en kram.
"They are calling...me....a....hoe." Säger jag och försöker hålla min röst stabil. 
"What is wrong with some people?" Säger Louis och Harry säger något tillbaks som jag inte kan höra. 
"Hey what is going on?" Jag känner mycket väl igen rösten. "Why are you crying love?" Frågar Zayn och torkar bort tårarna som rinner på mina kinder.
"Haters." Säger jag och just i den sekunden kommer Niall och Liam. 
"What's wrong?" Frågar dom samtidigt. Harry berättar för dom medans Zayn försöker trösta mig så gott som han kan.
"Guys we should get back to our rooms." Säger Liam och vi går till våra rum.
"Babe I just gotta do one thing." Säger Zayn och går ut från rummet. Jag suckar och plockar upp min mobil och öppnar upp twitter där jag trycker upp mina mentions. "@officialleigh you really are a bitch, i mean you are so ugly..." "@officialleigh lol this girl is a shame to our boy Zayn..she is a hoe that's the truth." Tårarna rinner återigen nerför kinderna. Jag öppnar upp nästa tweet och börjar läsa. "Why don't you just go and kill yourself? @OfficialLeigh." "LOL that Leigh girl is so ugly and way tooo skinny. Hope she dies. @OfficialLeigh" Jag lägger min hand över min mun ihopp om att ingen utifrån ska höra mig gråta. 
 
This hate gets to me..Now I hate myself too...
 
Jag trycker på tweet och skriver sedan in Harrys namn på twitter. Han hade skrivit ett tweet och jag börjar läsa."Some people are so disrespectful..@OfficialLeigh me and the boys are always here for you! Love you bestie!xx" Jag ler svagt och går sedan in på resten av killarnas twitter och även dom har skrivit.
@Louis_Tomlinson: This is fucking upsetting me so much! I don't care about my languages!! Some of you needs to learn to respect other people. 
@Real_Liam_Payne: Zayn is happy with his girlfriend why won't some of you guys just accept it? You two are adorable together and I love you guys! 
@NiallOfficial: What is going on? Leigh is a really sweet girl and Zayn loves her so much so just accept it and leave them alone. Don't call Leigh a hoe because she is not a hoe!
@ZaynMalik: I love you so much babe never forget that! You are the one for me and I don't care what someone says about that! I love you and you will always be the one for me xxxxx
"Honey open the door." Jag reser mig upp från sängen och öppnar dörren och möts av en orolig mamma. Jag slänger mig i hennes famn och låter tårarna rinna ner.
Senare:
"Where's Zayn?" Frågar jag när jag äntligen har lugnat ner mig.
"He was yelling at the fans outside and now I don't know really where he went." Svarar hon och lägger en hårskinga bakom mitt öra. "You know what?" Säger mamma och reser sig upp från sängen.
"What?"
"You and I are going to.." Hon blir avbryten av att hennes mobil ringer. "Hold on I'll be right back." Säger hon och ler. Jag sätter mig upp i sängen och trycker upp twitter.
 
I love you guys! Thanks for being there for me @onedirection and I love you too my beautiful prince @ZaynMalik xxx
 
Dörren öppnas och in kommer mamma med tårfyllda ögon.
"What's wrong?" Frågar jag oroligt.
"It's your dad and Alysson..."
"What's wrong with them?"
"Car accident." Säger mamma och bryter ihop.

Kapitel 6 och nu börjar det hända lite saker. Nästa kapitel kommer upp någon gång under denna vecka.
Hope you liked it! xx
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av You know who :**:

Men Sofie :'( sitter här och storbölar efter detta kapitel :'( älskar dig bästavän! <33333

Kommentera inlägget här :